Strona główna » Płatności
Kontakt
  • BIOANABIS
    ulica Kazimierza Wyki 5
    31-223 Kraków
    (wjazd od ul. H. Pachońskiego , vis-a-vis sklepu LIDL)
    NIP: 678-189-46-26

  • E-mail:bioanabis@op.pl
  • Telefon(012) 415 88 77
    (012) 415 86 58

    tel.kom. 692 44 11 64
    tel.kom. 604 58 30 11
  • Godziny działania sklepuBiuro Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Płatności

Płatności
 
  1. Wszystkie ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT). Cena Towaru nie uwzględnia kosztów, o których mowa w punkcie 2 poniżej. Cena Towaru podana w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia jest wiążąca dla obu stron.
  2. Koszty związane z dostawą Towaru (np. transport, dostarczenie, usługi pocztowe) i ewentualne inne koszty ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu płatności i dostawy Towaru. Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie składania Zamówienia i dokonywania płatności.
  3. Klient może wybrać formę płatności:
    1. przelew tradycyjny - zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien wpłacić/przelać należność na jeden z poniżej wskazanych rachunków bankowych Sklepu. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sklepu:
      • ING Bank Śląski S.A. – 41105014451000009140333072
      • mBank – 52114020040000350232643497,
    2. zapłata za pośrednictwem systemu płatności dotpay - zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu Dotpay. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta w systemie płatności Dotpay – operatorem płatności dotpay jest podmiot: Dotpay S.A., ul Wielicka 72, 30-552 Kraków KRS 0000296790;
    3. zapłata przy osobistym odbiorze Towaru gotówką – Klient uiszcza należność bezpośrednio przy osobistym odbiorze Towaru w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy. Realizacja zamówienia następuje po przyjęciu Zamówienia.
  4. Na każdy sprzedany Produkt Sklep wystawia dowód zakupu i doręcza go Klientowi.
  5. Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Jeżeli w tym terminie Klient nie dokona zapłaty, wtedy - zgodnie z art. 491 § 1 kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.) - Sprzedawca wyznaczy Klientowi dodatkowy termin na zapłatę, po którego bezskutecznym upływie będzie uprawniony do odstąpienia od umowy. Jeżeli Klient oświadczy, że świadczenia nie spełni, Sprzedawca może odstąpić od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego, także przed nadejściem oznaczonego terminu spełnienia świadczenia.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl